Immer verbesserte 2M00001A
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Keine Angst vor 2M00001A
Avaya 2M00001A gilt als eine der wichtigste und auch schwierige Prüfung. Es ist ganz normal, dass Sie Angst vor dieser Prüfung haben. Es ist wie schade, falls Sie wegen der Nervosität in der Prüfung der 2M00001A durchfallen. Deshalb wollen wir Ihnen helfen, Ihre Angst und Stress zu beseitigen.
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Jetzt brauchen Sie nicht mehr Sorgen machen. Benutzen Sie Avaya 2M00001A, dann ist der Erfolg nicht weit von Ihnen!
2M00001A----die Frucht der langzeitigen mühsamen Arbeit
Um die Qualität der Avaya 2M00001A zu garantieren, haben unsere IT-Gruppe mit großen Menge von Prüfungsunterlagen der 2M00001A geforscht. Dadurch wird die hilfsreiche Avaya 2M00001A herstellt. Jede Frage darin ist echte Frage aus die Prüfung früherer Jahren. Und fast jede Frage besitzt ausführlich erklärte Antwort.
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Avaya Selling Avaya Contact Center Solutions for IP Office - APSS Online Test 2M00001A Prüfungsfragen mit Lösungen:
1. Identify the supervisor capacities for Avaya Contact Center Select with IP500V2-
A) 50
B) 100
C) 30
2. Scenario:
Pursuant to opening a new branch office in an emerging market in South Asia, the distributor {" Distributor") engaged by Avaya comes in contact with a leading businessman in the country who claims to have sufficient contacts within the nongovernment space and offers to promote Avaya and our offerings in the country. For the above purpose, the businessman demands a cash payment of S1000 which the Distributor pays on behalf of Avaya without seeking Avaya's approval.
Is the Distributor's conduct appropriate?
A) Yes, since these are typically facilitation "grease* payments aimed to speed up things in the country and are acceptable as exceptions under certain anti-bribery/anti-corruption laws in various countries.
B) No. because the Distributor violated Avaya's policies on anti-bribery/anti-corruption because he did not conduct any due diligence on the businessman and without Avaya's knowledge engaged in conduct designed to improperly influence a commercial customer.
C) No, the Distributor has violated our Avaya's policies since he did not receive Avaya's approval before effecting the payment.
3. Which are the three generic server types for Avaya IP Office Support Services (IPOSS)? (Select three.)
A) IP500v2 Chassis
B) IP500v1 Chassis
C) Large Linux server. DL360G and R620
D) Medium Linux servers, DL120G and R210
4. Which are reporting capabilities for Avaya Contact Center Solutions for IP Office? (Select two.)
A) Deliver enterprise-wide reporting that handles dashboard reporting and realtime analytics for full, end-to-end performance management.
B) Collect and evaluate statistical data on a contact from beginning to end. including voice calls, email, chat, SMS, and fax.
C) Capture details on inbound and outbound contacts, to enable analysis and optimization of network trunks and agents.
D) Provides cradle-to-grave reporting enabling visualization of call flow data using flow graphs, dashboards, and tabular reports.
5. Which are four characteristics of the typical business with 10 to 1.000 employees /5 to 100 agents? {Select four.)
A) The business values simplicity
B) The CEO/Owner is most likely the buyer
C) The business considers the Contact Center important
D) The business lacks technical knowledge
E) The business believes that contact center capabilities are essential
F) IT is the buyer or strong influencer
Fragen und Antworten:
1. Frage Antwort: C | 2. Frage Antwort: B | 3. Frage Antwort: A,B,D | 4. Frage Antwort: B,D | 5. Frage Antwort: A,B,D,F |
Gundolf -
Sehr nützliches Studienmaterial für das Bestehen der 2M00001A Prüfung, Ich nahm gestern an der Prüfung teil und bestand mit hohen Noten, denn ich ihr Studienmaterial von ExamFragen benutzt hatte. Vielen Dank.